Ceník
Jsem součástí podpory podnikatelů v době koronaviru
JAKO PODPORU PODNIKATELŮ A NOVĚ VZNIKAJCÍCH PODNIKŮ JSME CENY SNÍŽILY AŽ O 40% NAROZDÍL OD KONKURENCE
Dojedeme kamkoliv v ČR, zajistíme pravidelný svoz dokladů nebo spolupracujeme online. V případě dohody, spolupracujeme přímo na místě podnikání zákazníka. Ceny stanovujeme tzv. paušálem. Paušál se během spolupráce se může měnit v souvislosti na enormním narustu dokladů. Jak se paušál stanovuje? Vždy individuálně na míru společnosti
STANOVENÍ PAUŠÁLU
- Doklady - Celek je počítán z přijatých a vydaných faktur, položek v bance (dle bankovního výpisu), pokladna
- Právnická nebo fyzická osoba je plátcem DPH - (Rozdíl v ceně plátce DPH - Přiznání k DPH, kontrolní a souhrnné hlášení a veškeré aktivity spojené s DPH)
- Vedení podvojného účetnictví x daňová evidence (Zde jsou ceny odlišeny)
- Příplatkové položky - Odpisy HM, leasing, úvěr, factoring, zahraničí
- Veškeré účetní konzultace a zastupování na úřadech je zahrnuto v ceně
VEDENÍ PODVOJNÉHO ÚČETNICTVÍ
- PLÁTCE DPH
Fyzická osoba OSVČ, bez zaměstnance a vydá přibližně 30 dokladů za měsíc
.................................................1480 Kč/měsíc
- NENÍ PLÁTCE DPH
Fyzická osoba OSVČ, bez zaměstnance a vydá přibližně 30 dokladů za měsíc
.................................................1090 Kč/měsíc
VEDENÍ DAŇOVÉ EVIDENCE
(Minimální paušál za měsíc - neplátce DPH od 300 Kč, plátce DPH od 500 Kč)
- VEDENÍ DAŇOVÉ EVIDENCE - PLÁTCE DPH
Fyzická osoba OSVČ, bez zaměstnance a vydá přibližně 30 dokladů za měsíc
.................................................620 Kč/měsíc
- VEDENÍ DAŇOVÉ EVIDENCE - PLÁTCE DPH
Fyzická osoba OSVČ, bez zaměstnance a vydá přibližně 30 dokladů za měsíc
.................................................420 Kč/měsíc
Více informací, včetně popisu průběhu konzultace - ZDE